محمد رمضانی

درباره کاربران دمو آواتل بیشتر بدانیم

آغاز شده توسط محمد رمضانی ,

7 ارسال در این موضوع قرار دارد

اکثر وب سایت هایی که ارئه دهنده خدمات هستند در بخشی از وب سایت خود امکانی جهت تست و ارزیابی خدماتشان برای کاربران ایجاد می کنند که معمولا با نام دمو معرفی می شوند.

در این بخش کاربران با تعدادی محدودیت نسبت به نسخه اصلی اقدام به تست و ارزیابی محصول می کنند.

سامانه پیام صوتی آواتل هم از این قاعده مستثنا نیست و برای مشتریان خود امکان تست و ارزیابی پنل کاربری خود را به صورت رایگان قرار داده است  که البته دارای محدودیت هایی نیز می باشد.

امروز در این مقاله قصد داریم که به بررسی این دسته کاربران آواتل و محدودیت های آن ها بپردازیم.

همانطور که در مقالات قبل اشاره شده، برای دریافت پنل کاربری آواتل و دریافت دمو رایگان آن ابتدا باید در سایت آواتل ثبت نام کنید.

 

پس از ثبت نام، در اولین قدم راهنمای استفاده از سامانه در اختیار شما قرار می گیرد  که پس از مطالعه آن می توانید وارد پنل کاربری می شوید. پنلی کامل با لیستی از امکانات جذاب و کار آمد.

حالا اولین سوال این است که کاربران دمو چه محدودیت هایی دارند؟

کاربران دمو نسبت به کاربران فعال آواتل دارای دو محدودیت مهم هستند:

- محدودیت در ارسال:

اگر شما کاربر دمو باشید تنها امکان ارسال پیام صوتی به ۴ نفر را به صورت همزمان دارید و ارسال پبام صوتی انبوه برای این از کاربران مقدور نمی  باشد.

۲- فایل های صوتی نیاز به تایید دارند:

هر کاربری برای ارسال پیام صوتی ابتدا باید پیام صوتی خود را در پنل کاربری ایجاد کند. که پس از ایجاد پیام صوتی در صورتی که کاربر دمو باشید ابتدا پیام شما توسط کارشناسان پشتیبانی آواتل تایید و سپس به مخاطبینتان ارسال می شود.

سوال: کاربران دمو چرا باید منتظر تایید پیام صوتی بمانند؟!

پاسخ این سوال سادست. ایجاد اکانت کاربری دمو با هویت نامشخص و نامعتبر صورت می گیرد به این خاطر به دلیل جلوگيرى از ارسال پيام غير مربوط کاربران دمو باید منتظر تایید فایل صوتی بمانند. و در حالت فعال تمامى مسئوليت ارسال فايل صوتى خلاف قوانين جمهورى اسلامى به عهده  خوده كاربر مى باشد.

شما هم میتونید با مورد به بخش ثبت نام یک اکانت کاربری دمو به صورت رایگان ایجاد و تمامی امکانات آواتل استفاده کنید.

همچنین این مقاله را میتوانید در وب سایت رسمی آواتل در آدرس زیر مشاهده کنید

 

 

 http://urto.ir/ZdYQw

 

ویرایش شده در توسط محمد رمضانی
فونت
1 کاربر پسند دیده است

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام، ظاهرا متن رو به صورت مستقیم کپی کردید و یکسری کدها هم منتقل شدند که خوانایی متن رو به شدت کاهش داده! به خاطر همین عدم خوانایی متن من از سطر سوم دیگه بیخال ادامه اش شدم!

2 کاربر پسند شده است

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام حق با شماست

سعی کردم فونت رو عوض کنم ولی موفق نشدم

:S

1 کاربر پسند دیده است

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1/9/2017 در 10:20، محمد رمضانی گفته است :

سلام حق با شماست

سعی کردم فونت رو عوض کنم ولی موفق نشدم

:S

 

جناب رمضانی اگر چه من سایتتون رو مطالعه کردم و به نظر میاد پیام صوتی ارسال میکنید ، درسته ؟

من تا به حال پیام صوتی دریافت نکردم به نظر خدمات خاص و متفاوتی ارائه میدید اگر اشتباه نکنم.  یک مقدار بیشتر در مورد آواتل توضیح میدید ؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بله حتما 

ببیند اگر با سامانه پیام کوتاه (smspanel) کار کرده باشید این امکان را به شما میدهد که برای مشتریان و کاربران خود متن ارسال کنید

#آواتل شبیه به همین ابزار می باشید با این تفاوت، برای مشتریان و کاربران شما صدا ارسال خواهد شد.

روش کار بدین صورت است که ابتدا صدای مورد نظر خود را ضبط می کنید و در صورت نیاز موزیک ضمینه برای صدای خود تنظیم میکنیدو در سایت آپلود می کنید 

و یک کمپین تبلیغاتی ایجاد نموده به تعداد دلخواه شماره وارد میکنید صدای مورد نظر را انتخاب نموده  و تعداد تلاش ها ، و تاریخ و ساعت مورد نظر برای ارسال را تعیین نموده و سیستم با شماره های وارد شده تماس گرفته و کاربر زمانی که تلفن را برداشته صدای شما برای انها پخش خواهد شد.

در کنار این ارسال شما می توانید برای صدای ارسالی خود نظر سنجی 9 گزینه ایجاد کنید و نتایج این نظر سنجی بصورت انلاین بر روی پنل شما نمایش داده خواهد شد

 

و یکی دیگر از سرویس های بسیار پرطرفدار آوتل، سرویس OPT یا رمز یکبار مصرف می باشد

 این ابزار ویژه صاحبان وب سایت ها می باشد

برای مثال کاربری قبلا در وبمستران ثبت نام نموده و رمز عبور خود را فراموش کرده ، با وارد کردن شماره همراه خود سیستم با کاربر تماس گرفته و کدی را در تماس برای کابر ذکر می کند و با وارد کردن این رمز، کاربر می تواند حساب کاربری خود را بازیابی نماید.

تمامی مستندات و شبه کد ها برای راه اندازی این سرویس در بخش توسعه دهندگان آواتل به طور رایگان در دسترس می باشد

 

و همچنین در اخرین مقاله ای که در بلاگ آواتل وبمستران گذاشتم نحوه ایجاد انواع گزارش از سامانه پیام صوتی را آموزش دادم.

 

سعی کردم تمامی موارد مهم رو اینجا ذکر کنم ولی آواتل امکانات بسیار فراوانی را دارا می باشد

پیشنهاد میکنم در سیستم ثبت نام کنید و این امکانات را مشاهده کنید (ثبت نام رایگان می باشد)

اگر سوالی داشتید در خدمتم

ویرایش شده در توسط محمد رمضانی
1 کاربر پسند دیده است

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی جالبه ، اولین باره که با چنین سرویسی آشنا میشم! حتما بررسی میکنم ببینیم واقعا به چه شکل هست.

اگر بتونید یک سری آمار و ارقام هم از بازخورد این روش منتشر کنید که عالی میشه شاید همکاران هم بیشتر ترغیب به استفاده از این سرویس بشند.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 20 دقیقه قبل، Ali.Shareei گفته است :

خیلی جالبه ، اولین باره که با چنین سرویسی آشنا میشم! حتما بررسی میکنم ببینیم واقعا به چه شکل هست.

اگر بتونید یک سری آمار و ارقام هم از بازخورد این روش منتشر کنید که عالی میشه شاید همکاران هم بیشتر ترغیب به استفاده از این سرویس بشند.

خواهش میکنم

منظورتون از آمار و ارقام دقیقا چی هست ؟ 

بفرمایید که درخدمتتون باشم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ اگر قبلا ثبت نام کرده اید ، از این قسمت وارد شوید!


ورود به حساب کاربری